Alla inlägg under november 2008

Av Captain Sarcasm - 26 november 2008 12:01

Ok, jag har precis kollat vilket ämne som man kunde ta upp på denna blogg. Men gissa vad? Folk har röstat på fem olika ämnen... Och alla har 20% av rösterna. Därför måste jag skjuta upp debatten lite... Sorry... 

Av Captain Sarcasm - 8 november 2008 22:08

"The Four Horsemen" är upplöst på obestämd tid. Om ni undrar varför, och det vet jag att ni gör, så är det för att de senaste kapitlen har kommit mer av vana än vilja. Om jag ska fortsätta med den måste det komma av sig själv. Men frukta inte, om jag någon gång skulle få för mig att skriva mer kommer jag inte tveka.


May the spork be with you.

Av Captain Sarcasm - 8 november 2008 13:00

Jag vill ha lite allvar nu. Pick a category, och inom en vecka eller två ska vi ha svaret.

Av Captain Sarcasm - 5 november 2008 20:52

Obama vann valet idag (Duh). Och jag känner att jag måste föreviga detta ögonblick.


OBI! WE NEVER STOPPED BELIEVING!!!


Tackar.



Ovido - Quiz & Flashcards