Direktlänk till inlägg 16 december 2008

WIPIEE! No more homework!

Av Captain Sarcasm - 16 december 2008 14:56

Jaha... Titeln säger det mesta... Idag har vi inga läxor för resten av terminen. Så jag firar med att skriva ett inlägg här, samt att lyssnar på lite ABBA musik...


Ja... Jag tänker visa er den...



 
 
Ingen bild

Våfflan

25 december 2008 17:01

blogga mera!:3

 
epic

epic

26 januari 2009 08:45

blogga!;p

http://epic.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Captain Sarcasm - 17 juni 2009 15:31

Ingen kickar fotbollen som han Ludde, jag säger Ludde! Inge gimpar loss så som han Ludde, jag säger Ludde! I love you, Ich lieber dich, Ludde du är min bitch!   Upprepa 33 ggr.   ...

Av Captain Sarcasm - 16 juni 2009 07:22

Jobbar inom barnomsorgen. Dvs förskola. And boy... It's tough. Sex timmars arbete med en massa fem- och sexåringar, en halvtimmes rast. Om någon undrar: "Varför valde du att sommarjobba?" Räkna inte med det där: "JAg gjorde det för erfarenheten/s...

Av Captain Sarcasm - 15 maj 2009 16:32

Utdrag från wikipedias sida om "profanity":   Types of swearing   According to Pinker, the content of profane language can also be broken into five categories of negative emotion: Disfavoured people or groups - Evokes hatred and contempt. Such groups...

Av Captain Sarcasm - 18 april 2009 20:03

Se rubrik.

Av Captain Sarcasm - 7 april 2009 00:12

Så just nu sitter Jacob, Alex, Max, Ejke och undertäcknad och "nattgibbar" spelet Guild Wars. Det är kul. Vi har laddat upp med chips, godis och Jolt-cola....

Ovido - Quiz & Flashcards