Alla inlägg den 12 september 2008

Av Captain Sarcasm - 12 september 2008 23:23

Alla anlände samtidigt. Från öster kom Oblivious, från väst kom Sparrow (d.y), och uppifrån kom... CAPTAIN OBVIOUS!

"Upp med händerna!" utbrast Sparrow.

"Ja! Hit med fiskbullarna!" Instämde Oblvious. De andra stirrade irriterat på honom... Det jävla puckot...

"Eh... Iallafall, Captain Sarcasm (vilket är ett alter ego), ge dig!" Sade ledaren för The Four Horsemen, CAPTAIN OBVIOUS!*

"Men... Jag är ju oskyldig!" Alla väntade på att Sarcasm skulle avsluta med sitt förödande: "NOT!", men inget hände...

"Host... de är tänkt att du ska vara sarkastisk..."viskade Obvious till Sarcasm.

"MEN FOR FUCKS SAKE! JAG ÄR OSKYLDIG!" Nu förstod alla att Sarcasm VAR oskyldig till blodbadet.

"Men vi kände att du använde Super Sarkasm!" Sade Sparrow.

"Ja! Hur förklarar du det", lade Oblivious till... Faktiskt så är det en av det smaratast saker han kommer säga under denna berättalse...

"Men...men... jag kommer inte ihåg något efter att jag kom hit... Det är som om en liten skitunge skrivit en usel berättelse på sin blogg, och nu försöker förklara varför en av hjältarna nu har dödat 1530 587, 47 pers!"

Tystnad...

"...Eh... Du har blivit paranoid på gamla dagar! Som om vi skulle vara fantasifoster på en 15 årig skitunges blogg! Det är löjligt!" sade Obvious. Alla instämde tvekande, samtidigt som de flackade med blicken i tron att de skulle få se en skitunge med stort ego och en dator...**

"...Jag är hungrig..." sade Oblivious, som en isbrytare.

"Jag med! Kom så går vi och tar en burgare!" Instämde Sparrow.


TO BE CONTINUED...



*Han tillade: "Det är ett patetiskt försök att få uppmärksamhet att ha caps lock på när [jag] skriver [hans] namn."

** Dårar... Föga anar dem att jag sitter tryggt och säkert i deras "himmel"***...

*** Min datorskärm.****

**** Ni kanske insett att jag gillar små notiser vid det här laget. I DON'T CARE WHAT ANYBODY SAYS! IT'S THE BEST SEX I EVER HAD!

Ovido - Quiz & Flashcards